BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 20, 2009

special post to Mr. Ang

dear diary,
today 21st of august,aku berdukacita sangat sekarang.aku tak dapat jadi yang terbaik bagi my lovely Mr. Ang..aku sayang dia tapi aku tak dapat nak tunaikan permintaan dia..aku terpaksa,sedangkan hati aku meronta kuat rindukan dia..i mis him deadly!hanya tuhan yang tahu.and pada pukul 2.27 pm,di petang jumaat yang sunyi ni,aku menerima message dari dia..dia bagutahu he will be away from kajang,and op coz totally away from me..isk aku terkilan sangat sebab tak dapat buat yang terbaik dan sedaya aku untuk dia..aku sedih bila dia kata takde jodoh nak jumpa aku..bukan sedih sebab ayat tu tapi sedih sebab dia kecewa dengan aku..isk..jahatnya aku..aku tak dapat gembirakan orang yang aku sayang,sekaligus mungkin boleh menyebabkan dia dingin dengan aku..maybe u guys akan ckp aku pikir negatif tapi aku dapat nampak tu..dia a bit dingin..walaupun hakikatnya dia cakap aku tetap dalam hati dia,sentiasa..tapi aku tau perasaan dia macam mana..semestinya dia terluka..n now 2.40 pm,dia x menghubungiku pon..ternyata..dia kecewa..tapi aku tak boleh memaksa..aku tau sape aku..aku bukan sempurna,tapi sentiasa ingin jadi yang sempurna di matanya..Mr Ang,ketahuilah you are in my mind every single seconds..ur my priority..pingu mintak maaf kalau pingu sering buat papa bersedih..ampunkan pingu..pingu sayang papa jazz

1 comments:

Unknown said...

tabahkan hati yuna.....kumbang bukan seekor.cinta pada keluarga lebih mulia lagi