BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 27, 2009

keMALANGan

*diambil tika boring*






ouh malam ni 28hb august 2009,ari jumaat yang sepi..sambil melayan catch up tv gangstarz dekat http://www.tv3.com.my/ sebab nak tgok mimiefly(one nation emcess), sambil aku ngeluh sebab nasib aku malang lately..aku tamau pikir mahupun ingat,tapi aku taleh lari ouh..tu satu hal,ni ada hal baru pulak..macam ntah papew ntah..hmm..handphone aku pulak rosak,cukuplah sebijik da rosak aritu..mmg MALANG..tetiba ja sume mesej jadi failed,call out tak dapat..pdhal kredit still ada..urghhh kusut..rambut aku pon cam kusut giler ni haha rimas la paler otak ni..adumayaiii..

1 comments:

Unknown said...

tuhan sayang tu.....tuhan sayang lebih beerti daripada teman yang menyayangi....bila kita sakit...kita akan mengingati kepada asal kita.....selamat berkenalan