BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 21, 2009

dapat birthday present tapi sedih

dear diary,
hari ni 22nd of august,papa menghadiahkan aku sebuah kereta perodua kembara untuk kegunaan aku pergi dan balik apabila aku mula bekerja minggu hadapan.thanx to him coz mudahkan urusan aku,and for sure aku akan kena bayar bayaran bulanannya huhuhu.erm ini bermakna aku berpeluang nak gi jumpa my dearest Mr Ang,tp yesterday,dia cakap start next week dia dah takde di kajang..soo suddenly..dia tak bagitahu pon kenapa..aku dah tanya but no respon..maybe dia ada perkara jugak yang perlu dirahsiakan..so nadia,stay calm ok?keep on trying but not pushing..because i do love him and still wanna be the most important person for him..i hope he will realise how much important he is for me..love love :)

0 comments: