BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 12, 2009

depress~

hye.time aku tulis ni aku tak dapat tahan sangat la kot..aku memang depress..kepala kusut sgt..nak bagitahu pon tak tau macam mana nak sampaikan penceritaan tu agar terkesan bagi sape yg membacanya..terasa hidup aku macam dah di penghujung jalan dah..berat sangat semua ni..tak tahan kudrat aku nak menanggungnya..aku sangka aku kuat tapi menda yang datang ni betul2 melemahkan aku..ya Allah berikan aku kekuatan..ampunkan segalanya..isk..aku memang bukan baik lansung,tapi kenapa macam2 aku kena lalui..hmm aku pon tak tau..cuba untuk redha tapi kadang2 aku benci nasib aku..isk..im drowning and i cant swim..

2 comments:

FyQa Kamarol Zaman said...

herm..
tot dat u gonna to call me...
haishh..
y darl?

yuNADia said...

i will kol u later k babe..celcom asek xda kedit ja.