BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 8, 2009

MALAM

start writing:091109,hours 0028


aku dah lama kot tak rasa macam ni..sunyi sangat..sampaikan bunyi aircond pon aku leh dengar..aku sengaja tak pasang lagu² dalam lappy aku ni sedangkan aku mana boleh hidup tanpa music..hehe..aku boring sebab takde kawan teman aku samada mesej atau pon chatting..semua fokus kat bola..aku nak tgok tapi tak dapat kebenaran plus its raining heavily outside there..so i have no choice melainkan online dan hadap buku sampai termuntah

ARgHhHh bOSan!!!


tadi i have a short conversation with a friend that i call him as aabn.kitorang berborak tentang bintang..masa tu aku di playground sebab rasa jiwa tengah kacau so i take a short break..
conversation between me(naa) and him(aabn)


NAA: aku lau banyak pikir,aku suka tgk langit,cari bintang aku.penah aku x jmpa bintang tu,aku nangis..sebab dia da mati..

AABN: bintang yang ko nampak tu dah lama mati kot..ko tau..cahaya amik berjuta2 tahun nak sampai bumi..maknanya..bintang yang kita nampak tu lum tentu wujud agi ke x skrg

NAA: ouh yeke..aku tatau..sbb ada org pnh ckp kt aku.bintang tua is yg plg cerah..tu je aku tau..

AABN: setau aku,kalau plg terang tu ada kemungkinan planet dkt2 bumi,kalau nmpk cm berkelip tu planet pe ntah namanya..aku da lupa..kalau yg nampak bergerak2,itu satelit..


sdkit pengetahuan tentang bintang,and i ♥ it



eishhh giler sunyi..aku tak suka sunyi..sebab nanti aku banyak pikir..bila aku banyak pikir..aku nangis..bila aku nangis..aku semput..well,semput bermakna selangkah lagi ke arah kematian..iskk..


ouh yer,kadang² ms aku berseorangan,aku selalu terdengar bunyi baby menangis..bukan kitty cat baru aku tuh..confirm bukan dorg..bila dengar tu,takot pon ada..sebak pon ada..hmmm..nape ek?aku kompius dgn diri aku ni..





tamat menulis:091109,hours 0142..

2 comments:

PenMataTajam said...

jumpa doktor cpt...dgr baby nangis?hee

Anonymous said...

can i ask for my 50?
i mcm perlukan nyer skang....
kalo xkeberatan..pls...call me....