BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 18, 2009

kahwin kahwin kahwin

pastu pukul 0730 kami semua berkumpul dekat lobi hotel untuk bergerak ke rumah pengantin perempuan dekat gambang(kot) hahahah..tapi aku dgn family gerak dulu sebab papa tau tempatnya..lama punya tunggu,rupanya konvoi yang diketuai oleh pengantin lelaki boleh sesat n terlajak jalan pulak..ni mesti dia nervous giler ni..eheheheh..sampaikan umah bakal bini pon terlepas pandang..aiya!rombongan kami sampai dekat rumah pengantin perempuan dalam pukul 1000pm..tapi kami teruja sangat dengan keadaan rumah pengantin perempuan tuh..berlecak sebab baru hujan lebat..habis heels kami hahahah..


pengantin lelaki memang nervous..sampaikan mintk air sebelum acara dimulakan..hehe..papa aku jadi saksi berbisik dekat anak saudaranya itu supaya tenang..alhamdulillah sekali lafaz je.. :) hehehe..




*makan dlm banjir haha*

malam tu selepas selesai semuanya,balik hotel la..ape lagi kan?balik2 aku online dan membongkang..penat sangat kot~ heheheh


paginya aku dikejutkan pakcik aku untuk bangun solat dan bersiap-siap untuk pergi sarapan dekat pantai beserah pukul 830am..pergi breakfast tapi tak mandi,bertuah punya budak la aku ni hahaahah..aku dengan 3 org sepupu aku terus balik pas breakfast sebab plan nak mandi swimming pool..eventhough i cant swim but i do love pool..haha..mandi pon beringat takot burn plak muka aku..heheheh..dalam pukul 11.15am baru naik bilik.mengelabah nak bersiap sebab kena berkumpul pukul 12.00pm hehehhehe..



*ni gambar perjalanan ke rumah pengantin*

sesampainya kat umah pengantin perempuan..aku patotnya pegang barang hantaran..tapi tetiba photographer family kami kena jadi pengapit so aku yang ada pengalaman menggunakan DSLR ni menjadi bidan terjun laa hahaha..


kenapa ntah bila aku dapat camera tuh,aku ase macam best sangat..tak hirau orang sekeliling..so nak tak nak aku akan pastikan aku akan dapatkan satu nanti..hahah i will! :))


SELAMAT PENGANTIN BARU AHMAD FADZLAN BIN RAZALI serta PASANGANYA..





0 comments: